Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumuna Hoşgeldiniz !

Pass:


 

 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ebay'dan Ufak Tefek Ürünler
Yazar Konu
odinson Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   18-10-2012
Yorum Sayısı:   6
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 3
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #1
Ebay'dan Ufak Tefek Ürünler
Öncelikle adminlere teşekkür etmek istiyorum, ebay ve paypal ile ilgili sorularımın birçoğunun cevabını birkaç dakika içinde forumda dolaşarak buldum. Ama aklıma takılan bikaç şey var...

Ben ufak tefek koleksiyonlar yapmasını seviyorum, küçük model arabalar, oyun kartları, hatıra paraları, tablo gibi şeylerin koleksiyonlarını yapıyorum. Hem ucuz, hem çeşit bol hem de saklaması kolay filan diye. Ama türkiyede aradığım bazı parçaları bulamıyorum veya çok pahalı oluyor. Bikaç yıl önce ebayden almayı düşündüm, çünkü orda hem her aradığım var hem de uygun fiyatlılar. Ama bikaç yerde paypalın türkiyeye açılmadığını, ebayde satıcıdan çok dolandırıcı oldugunu vs. okudum ve vazgeçtim. Ama forumda okudugum kadarıyla artık boyle sorunlar yok, ben de tekrar gözden geçireyim dedim ebayden alışveriş fikrini Smile

Neyse uzattım biraz sorularıma geçeyim; şimdi benim ebayden alıcağım fiyatı $10ı, boyutuysa 5 santimetrekareyi geçmeyen ürünler gümrükte takılmaz diye düşünüyorum. Ama acaba fiyatları trdekine göre mi değerlendirilir? Çünkü misal ordan alacağım bir model arabanın fiyatı $14 ama trdeki fiyatı 120 tl (evet oha). Sonra hatıra paralarına, tablolara ne şekilde fiyat biçilir, satın aldığım fiyattan mı değerlendirilir? Bir de kargo ücretleri ne kadar olur? Amerikadan gelicekler. Ve ben sürekli alışveriş yapmayı düşünüyorum yani ayda 3-5 ürün alırım en az o sorun olur mu? Ve gümrüğe takılmazsa bunlar yine de vergi ödeyecek miyim? Ödersem ne kadar ödeyeceğim?

Şu an aklıma gelen sorular bunlar ama aklıma geldikçe yazıcam, şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim Smile

Bir de örneğin 100 tane metal arabayı 49 dolara veriyolar onları alırken ticari ürün almış sayılır mıyım? Hepsi farklı farklı. Bir de zarflarda gönderilen ürünler incelenmiyo diye bişey okudum doğru mu?
Bir de şöyle birşey okudum adam diyor ki örneğin telefon alıcam onu mp3 kutusunda göndertiyorum ve faturaya 75 euronun altında yazdırıyorum gümrükten sorunsuz geçiyo, bu doğru mu yani böyle yapıp da gümrükten sorunsuz ürün geçirilebilir mi?
18-10-2012 09:31
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
Lupara Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-03-2011
Yorum Sayısı:   4,858
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 157
741 Mesajı, 829 Kere Beğenildi.
Yorum: #2
RE: Ebay'dan Ufak Tefek Ürünler
Linki dikkatlice okuyun fazlasıyla bilgi var.

http://www.ebaydestek.com/konu-lutfen-ok...i-124.html
Lupara, nickli kullanıcının imzası: "Rabbin seni terk etmedi, sana darılmadı da..."
18-10-2012 17:26
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
 Beğenenler: odinson , signfor
odinson Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   18-10-2012
Yorum Sayısı:   6
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 3
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #3
RE: Ebay'dan Ufak Tefek Ürünler
Teşekkürler
18-10-2012 18:56
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ebay'den gümrükte takılan ürün mertaydin123 5 1,014 26-04-2016 22:15
Son Yorum: slowmode
  ebay den araba yedek parcası almak neylini 4 5,216 27-02-2016 17:25
Son Yorum: alpay99
  ebay Grafik tablet alma ile ilgili bir kaç sorum var desteklerinizi bekliyorum taylansel21 3 696 10-01-2016 20:09
Son Yorum: YAKUT
  eBay dan Aldığım Telefon Kılıfı Geri Gönderilmiş Yardım Lütfen serkantezer 1 889 29-08-2015 03:23
Son Yorum: Lupara
  Quadcopter & Drone Gibi Ürünler Gümrüğe takılır mı ? ferowzy 5 2,532 17-08-2015 17:24
Son Yorum: hesapadim



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumu © 2013.