Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumuna Hoşgeldiniz !

Pass:


 

 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ebay satış limiti arttırmak
Yazar Konu
eskiantik Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   23-11-2012
Yorum Sayısı:   24
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 9
1 Mesajı, 1 Kere Beğenildi.
Yorum: #9
RE: ACİL YARDIM LÜTFEN. Ebay satış limiti arttırmak
üstadım son bişey daha ben şöyle bir hata yaptım. başka bir kullanıcı actım kendi kendime satış yaptım aynı pc den. inş üyeliğim askıya alınmaz Sad satış limitim artsın diye uğraşırken.
01-12-2012 12:31
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
fixface Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-05-2012
Yorum Sayısı:   2,150
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 57
267 Mesajı, 295 Kere Beğenildi.
Yorum: #10
RE: ACİL YARDIM LÜTFEN. Ebay satış limiti arttırmak
Smile anlarsa alınırsın askıya böyle işlere girmeye gerek. Askıya alınırsan kendi isminle bir şey alıp satamazsın.
fixface, nickli kullanıcının imzası: Resim görüntüleyici
http://i61.tinypic.com/dvljdy.jpg
01-12-2012 12:35
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
eskiantik Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   23-11-2012
Yorum Sayısı:   24
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 9
1 Mesajı, 1 Kere Beğenildi.
Yorum: #11
RE: ACİL YARDIM LÜTFEN. Ebay satış limiti arttırmak
off yaa keşke yapmasaydın ürün listeleyim diye acele ettim. Birdaha asla yapmam inşallah askıya alınmaz. Yardımlarınız için tşk ederim. demekki yeni satıcılar ufaktan kademe kademe yükselmesi gerekiyormuş.
01-12-2012 12:38
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
nebes Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   15-03-2012
Yorum Sayısı:   3
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #12
RE: Ebay satış limiti arttırmak
Merhaba...Benim de sizden bir ricam olacak.Biliyorsunuz başlangıç olarak 500 dolarlık bir limit var.Ve farzedelim satıştaki ürününüz 500 doların üzerinde bir fiyatla satıldı.Bu durumda aylık limitiniz dolmuş mu oluyor yoksa bu limit sadece başlangıç fiyatlarını mı baz alıyor....İlginiz ve yardımınız için şimdiden teşekkürler
20-04-2013 02:51
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
shockfiyat Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-06-2012
Yorum Sayısı:   766
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
122 Mesajı, 139 Kere Beğenildi.
Yorum: #13
Cvp: RE: Ebay satış limiti arttırmak
(20-04-2013 02:51)nebes Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba...Benim de sizden bir ricam olacak.Biliyorsunuz başlangıç olarak 500 dolarlık bir limit var.Ve farzedelim satıştaki ürününüz 500 doların üzerinde bir fiyatla satıldı.Bu durumda aylık limitiniz dolmuş mu oluyor yoksa bu limit sadece başlangıç fiyatlarını mı baz alıyor....İlginiz ve yardımınız için şimdiden teşekkürler

500 dolarlık limitiniz varsa fixed price ile 500 doların üstündeki -shipping hariç- ürünü listeleyemezsiniz.

Şöyle bi ihtimal var auction ile 500 doların altında ürünü başlattınız ve ürün 500 doların üstünde bi rakamda sona erdi. Bu durumda sonraki ayın 1'ine kadar ürün listeleyemezsiniz.
20-04-2013 11:12
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
nebes Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   15-03-2012
Yorum Sayısı:   3
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #14
Cvp: RE: Ebay satış limiti arttırmak
(20-04-2013 11:12)shockfiyat Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(20-04-2013 02:51)nebes Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba...Benim de sizden bir ricam olacak.Biliyorsunuz başlangıç olarak 500 dolarlık bir limit var.Ve farzedelim satıştaki ürününüz 500 doların üzerinde bir fiyatla satıldı.Bu durumda aylık limitiniz dolmuş mu oluyor yoksa bu limit sadece başlangıç fiyatlarını mı baz alıyor....İlginiz ve yardımınız için şimdiden teşekkürler

500 dolarlık limitiniz varsa fixed price ile 500 doların üstündeki -shipping hariç- ürünü listeleyemezsiniz.

Şöyle bi ihtimal var auction ile 500 doların altında ürünü başlattınız ve ürün 500 doların üstünde bi rakamda sona erdi. Bu durumda sonraki ayın 1'ine kadar ürün listeleyemezsiniz.

Cevap için çok teşekkür ederim...Çok sağolun..
21-04-2013 00:05
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
shockfiyat Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-06-2012
Yorum Sayısı:   766
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
122 Mesajı, 139 Kere Beğenildi.
Yorum: #15
RE: Ebay satış limiti arttırmak
Rica ederim.

Ayrıca satıcılar için şöyle güzel bi gelişme oldu.17 Nisan'dan itibaren Ebay.com ve Ebay.ca sitelerinde aylık 50'şer sabit fiyatlı (çoklu ürün ve 30 gün seçeneği dahil) veya açık arttırma formatında ürün listelemek artık ücretsiz.

Yalnızca ürününüz satılırsa %10 komisyon ödüyosunuz.

Eskiden yalnızca kişisel satış yapanlar (private sellers) için açık arttırma formatında max. 7 gün süreli aylık 50 ücretsiz listeleme hakkı vardı.

Benim için de çok iyi oldu çünkü geçen hafta power seller ünvanı aldığım için hesabım business seller'a döndü ve bu hakkımı da kaybetmiştim.

Detaylı bilgi için: Sellers: List up to 50 FREE* every month—Auction-style or fixed price! | eBay Announcement Page
21-04-2013 20:00
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
zerman Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   15-05-2013
Yorum Sayısı:   3
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #16
RE: Ebay satış limiti arttırmak
bende ilan hazırlıyordum o sorunla karşılaştım nasıl halledeceğim? 500 dolar muhabbetini? yardım edermisiniz
15-05-2013 01:39
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  EBAY ödemeyi nasıl yapıyor? atm10 1 56 01-12-2016 15:59
Son Yorum: tcoban
  Ebay'da EAN Number sorunu Kupa2li 0 170 31-10-2016 23:00
Son Yorum: Kupa2li
  Ebay aldığım ve sattığım üsünler proili ratel4 0 493 02-06-2016 03:14
Son Yorum: ratel4
Rainbow Ebay satışları için bir Dropship sitesine üye olmak isteyenler Kupa2li 1 660 22-05-2016 03:37
Son Yorum: Lupara
  Ebaydan satış yapmayı planlıyorum vallexnn 13 1,482 11-05-2016 16:03
Son Yorum: cemgazel



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumu © 2013.