Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumuna Hoşgeldiniz !

Pass:


 

 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İlk alışveriş Ancak temkinliyim
Yazar Konu
apakalin Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   11-09-2013
Yorum Sayısı:   9
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 2
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #1
İlk alışveriş Ancak temkinliyim
Merhabalar.MAlumunuz bende ebay veya yurtdışı alışverişini avantajlı bulanlardanım yani öyle umuyorum Big Grin.

İlk olarak kulaklık arayarak bu dünyayı keşfettim.Tr de bakmadığım site kalmadı.Hem kaliteli hemde uygun fiyat ürün bulmak gerçektende imkansız oluverdi.Hatta 1 defasında bilinen bir siteden 40 tl civarı kampanyalı bir ürün aldım ancak beni tatmin etmedi performansı ve geri yolaldım.Derken ebay çıktı karşıma bir iki arama yaptım.Kulaklıklar nerdeyse 3:1 fiyatına.

Monster beast tour by dre kulakiçi kulaklık aldım topseller hong kong lu bi satıcıdan.57 dolara.Lakin ürün trde 350 tl civarı.MEvzu hong kong olunca abiler her türlü kopyada ileri düzeydeler bunuda göze alarak aldım ürünü.

Uzun oldu ama risklerin farkında olarak aldım.Sormak istediğim şu.

Ürün bir kaç gün içinde elimde olucak sanırım ist ptt ye giriş yapmış.ÜRün orjinal değilse
bu konuda ne yapmalıyım. ?(Satıcının kendi proflinde eğer ürünümz orjinal değilse tüm paranızı iade ederiz yazıyor.)
12-09-2013 00:08
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
munibbey Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   11-03-2013
Yorum Sayısı:   116
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 31
8 Mesajı, 11 Kere Beğenildi.
Yorum: #2
RE: İlk alışveriş Ancak temkinliyim
sahte veya kopya ürünse hemen paypala iletişime geç geriyolla şu bölumu oku
Paypal bitmiş iyice...
12-09-2013 00:13
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
 Beğenenler: apakalin
apakalin Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   11-09-2013
Yorum Sayısı:   9
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 2
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #3
RE: İlk alışveriş Ancak temkinliyim
eyvallah üstadım.Bende hızlıca konuları takip etmee çalışıyorum.Ancak henüz sırası ile ne yapılmasını bilmediğim için konuyu açma gereği hissettim.Ayrıca böyle bir forumun mevcut olması bizi bihayli bilinçli yapıcaktır.Emeği geçenlere tşkler.
12-09-2013 00:18
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
apakalin Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   11-09-2013
Yorum Sayısı:   9
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 2
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #4
RE: İlk alışveriş Ancak temkinliyim
Ve ürün geldi.Lakin sahte ,Kulaklık kalitesi gerçektende fena diil ama bir beast audio ayarında diil.Satıcıyla iletişime geçtim bakalım..Ama sormuştum alırken orjinal midir diye.Kısmet de lazım Big Grin azcık

paramı geri alıcam bıde hedıye yollıycak satıcı elımdekı urunde hedıye olucak bakalım..

Ama önce yorum ve puan yazmamı istiyo Big Grin. Bunu yaparsam satış tamamlanmış olucak değilmi yani bişi iddia edemem artık
16-09-2013 15:32
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ebaydan nasıl alışveriş yapabilirim thesacret5 2 551 20-08-2016 16:46
Son Yorum: smileshop
Lightbulb Alışveriş Yaptım Fakat Ebayda Görünmüyor Paypal Parayı tahsil Etti router 1 1,005 06-11-2015 22:44
Son Yorum: YAKUT
  İlk alışveriş için destek lütfen recepix 2 987 08-09-2015 19:44
Son Yorum: recepix
Wink İlk alışveriş.E baydan fotoğraf makinası seti vergi? Daha pahalı? hasan16s 4 940 03-09-2015 20:49
Son Yorum: hasan16s
  Ebaydan ilk defa alışveriş yapan kişiler için çeşitli sorular Darquesse 2 1,214 19-07-2015 19:44
Son Yorum: Darquesse



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumu © 2013.