Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumuna Hoşgeldiniz !

Pass:


 

 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ioffer den motor granajı aldım 11 değişik parça yardım lütfen
Yazar Konu
fevzikeles Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-01-2012
Yorum Sayısı:   16
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #1
ioffer den motor granajı aldım 11 değişik parça yardım lütfen
Injection Molded Fit Ninja EX250 250R 08-12 Pearl White for sale

ürün yukarıdaki linkde arkadaşlar, önceden 3 siparişim var yurt dışından bir bu ürünü aldım ve artı olarak motorun ışık ve km saatini abd den aldım . kutu sanırım devasa bişey olur ve gümrükde takılır gift işaretlenmiş ama işe yrayacağını sanmıyorum. ürün honk konk post ve usps ile geliyor. daha türkiyeye girmedi bu aralarda sanırım trafik yoğunluğundan dolayı bi hayli sürer gelmesi. öğrenmek istediğim satıcı değilim ama bunu nasıl ispatlarım motorla kaza yaptım fotoğrafını falan çeksem inanmazmı . inanırsa vergisini ödeyip alabilirmiyim
22-12-2012 20:18
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
fixface Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-05-2012
Yorum Sayısı:   2,150
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 57
267 Mesajı, 295 Kere Beğenildi.
Yorum: #2
RE: ioffer den motor granajı aldım 11 değişik parça yardım lütfen
ioffer sitesi hakkında çok güvenilir site olmadığı .
Gelirse vergisini ödeyip alabilirsin.
fixface, nickli kullanıcının imzası: Resim görüntüleyici
http://i61.tinypic.com/dvljdy.jpg
22-12-2012 20:53
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
fevzikeles Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-01-2012
Yorum Sayısı:   16
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #3
RE: ioffer den motor granajı aldım 11 değişik parça yardım lütfen
satıcı kendisi paypaldan ödeme gönderdi ve set hakkında açıklama yaptı . oradan ödedim ve takip numarası var . satıcının 2000 civarı satışı var 3 yada 5 yorumu var kötü oları inceledim ve hala soru sorduğumda cevap veriyor msn den ekledim sanırım sıkıntı yok gönderi konusunda adam iyi görünüyor. göndermeyecek olsaydı cevap vermezdi şimdiye kadar baya bi zaman oldu 10 günde gönderilir dedi 10. gün gönderdi. ileride ürün alacak olursan bizden alabilirsin dedi internet siteleri var ayrıca bi orayı tarif etti. gerisini düşünmese vede sahtekar olsa sanırım şimdiye çıkardı. takip numarasında gönderi çıktı yazıyor
13/12/12 13:00 2012-12-13 13:00:00 Send item abroad (EDI-received) Gonderi yurtdisina sevk edildi HONG KONG (Yurt Disi)
13/12/12 15:58 2012-12-13 15:58:00 Receive item from customer (Otb) Gonderi musteriden alinmistir HONG KONG (Yurt Disi)
14/12/12 17:21 2012-12-14 17:21:00 Insert item into bag (Otb) Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) HONG KONG (Yurt Disi)
22-12-2012 21:07
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
fixface Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-05-2012
Yorum Sayısı:   2,150
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 57
267 Mesajı, 295 Kere Beğenildi.
Yorum: #4
RE: ioffer den motor granajı aldım 11 değişik parça yardım lütfen
Kargoyu gönderiyorlar içinden alakasız şeyler çıkıyor ,tabiki sizin için böyle olcak diye bişey yok.
fixface, nickli kullanıcının imzası: Resim görüntüleyici
http://i61.tinypic.com/dvljdy.jpg
22-12-2012 21:09
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
 Beğenenler: fevzikeles
fevzikeles Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-01-2012
Yorum Sayısı:   16
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #5
RE: ioffer den motor granajı aldım 11 değişik parça yardım lütfen
ebaydan 2. el ürün aldım ondada gümrük olurmu 2. el olduğu kesin belli fotoğrafda bile belli . olursa ne kadar oluyo bilginiz varmı ben bulamadım 2. elin gümrük vergilerini. yardımın için çok teşekkür ederim kardeşim
22-12-2012 21:23
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
fixface Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-05-2012
Yorum Sayısı:   2,150
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 57
267 Mesajı, 295 Kere Beğenildi.
Yorum: #6
RE: ioffer den motor granajı aldım 11 değişik parça yardım lütfen
Yok ona bakılmıyor ama vergisini ödeyip alabilirsin.
fixface, nickli kullanıcının imzası: Resim görüntüleyici
http://i61.tinypic.com/dvljdy.jpg
22-12-2012 21:26
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
 Beğenenler: fevzikeles
fevzikeles Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-01-2012
Yorum Sayısı:   16
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #7
RE: ioffer den motor granajı aldım 11 değişik parça yardım lütfen
içinden yalan yanlış bişey çıkarsa paypaldan dispute açarım diye düşünüyorum bakalım nolacak
22-12-2012 21:31
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
fixface Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-05-2012
Yorum Sayısı:   2,150
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 57
267 Mesajı, 295 Kere Beğenildi.
Yorum: #8
RE: ioffer den motor granajı aldım 11 değişik parça yardım lütfen
Paypaldan d,spute açmanız bişey ifade etmiyor satıcı ben gönderdim düzgünce derse sizden pttden zabıt tutturdunuzmu belgeleri bize fakslayın denmektedir.Yoksa hiçbir hak taleb edemezsiniz çok dikkatli olun bu tür olaylarda.
fixface, nickli kullanıcının imzası: Resim görüntüleyici
http://i61.tinypic.com/dvljdy.jpg
22-12-2012 21:34
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  gümrük ile ilgili yardim shine55 8 772 28-09-2016 23:12
Son Yorum: Lupara
  2.61$ Wi-Fi modul 6 tane aldım . fox44_444 1 517 07-12-2015 21:39
Son Yorum: YAKUT
  eBay dan Aldığım Telefon Kılıfı Geri Gönderilmiş Yardım Lütfen serkantezer 1 888 29-08-2015 03:23
Son Yorum: Lupara
  Yurt dışından aldığım omega 3 balık yağı hapı gümrüğe takılmış yardım Hakan07 5 2,711 13-11-2014 12:22
Son Yorum: cemgazel
  Arkadaşlar acil lütfen bi cevap verelim Nathaes 1 1,118 11-09-2014 04:00
Son Yorum: Lupara



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumu © 2013.