Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumuna Hoşgeldiniz !

Pass:


 

 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kargo takip hakkında yardımcı olurmusunuz
Yazar Konu
sasomelih Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   18-12-2014
Yorum Sayısı:   4
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #1
kargo takip hakkında yardımcı olurmusunuz
Arkadaşlar ben 4 adet ürün siparis ettim hepsi ayrı ürünler ayrı satıcılar 2 tanesini aynı zamanda 2 tanesini daha sonra aldım ilk ürün elime 22 gün içinde ulaştı şuan 31.gundeyiz ve elime öbür ürünler gelmedi RS193143452NL bu elime ulaşan ürünün kodu YC343452672YW yaklaşık 32 gündür beklediğim ürünün kodu
006769322109 buda yaklaşık 25 gündür beklediğim ürünün kodu
RK101673765CN buda 15 gündür beklediğim ürünün kodu
Benim sizden ricam yardimci olucak bilgili bi arkadas varsa bu tracking kodları nasıl takip edicem yada çünkü pttye yansımadı özellikle 32 gündür beklediğim ürün hala pttde yok size sormak istedim
yardimci olursaniz sevinirim Confused
18-12-2014 01:12
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
Lupara Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-03-2011
Yorum Sayısı:   4,907
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 159
750 Mesajı, 838 Kere Beğenildi.
Yorum: #2
RE: kargo takip hakkında yardımcı olurmusunuz
Her şey olmuş olabilir kaybolmuştur, geç gönderilmiştir veya hiç gönderilmemiştir. 45 günlük itiraz hakkınızı geçirmeyin.
Lupara, nickli kullanıcının imzası: "Rabbin seni terk etmedi, sana darılmadı da..."
18-12-2014 02:09
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
cemgazel Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   14-02-2013
Yorum Sayısı:   1,936
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 10
304 Mesajı, 312 Kere Beğenildi.
Yorum: #3
RE: kargo takip hakkında yardımcı olurmusunuz
Çin'den gelen paketlerin bu dönemde genel durumu bu sanırım. Benimde beklediğim 2 kayıtlı paket var. Fakat 25 gündür ülkeye giriş yapmadı. Bekleyeceğiz bir süre daha bakalım.
18-12-2014 09:59
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
sasomelih Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   18-12-2014
Yorum Sayısı:   4
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #4
RE: kargo takip hakkında yardımcı olurmusunuz
Anladım teşekkür ederim arkadaşlar 45 gün u gecmeden satıcıyla konusiyim ben o zamanGözkırpma
18-12-2014 10:17
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
arnold08 Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   18-12-2014
Yorum Sayısı:   1
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #5
Cvp: kargo takip hakkında yardımcı olurmusunuz
(18-12-2014 01:12)sasomelih Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Arkadaşlar ben 4 adet ürün siparis ettim hepsi ayrı ürünler ayrı satıcılar 2 tanesini aynı zamanda 2 tanesini daha sonra aldım ilk ürün elime 22 gün içinde ulaştı şuan 31.gundeyiz ve elime öbür ürünler gelmedi RS193143452NL bu elime ulaşan ürünün kodu YC343452672YW yaklaşık 32 gündür beklediğim ürünün kodu
006769322109 buda yaklaşık 25 gündür beklediğim ürünün kodu
RK101673765CN buda 15 gündür beklediğim ürünün kodu
Benim sizden ricam yardimci olucak bilgili bi arkadas varsa bu tracking kodları nasıl takip edicem yada çünkü pttye yansımadı özellikle 32 gündür beklediğim ürün hala pttde yok size sormak istedim
yardimci olursaniz sevinirim Confused
arkadaşımm panik yapmana gerek yok.kargon 20 ila 35 gün içinde elinde olur.gerilme okadar bir sorun görünmüyor kargonu burdan takip edebilirsin


http://www.17track.net/en/result/post.shtml
18-12-2014 17:42
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kargo Hakkında Yardım! qhost 2 664 30-05-2017 17:34
Son Yorum: qhost
  Ozel Kargo(acil yardım) alp.aslan 9 6,366 03-03-2017 14:39
Son Yorum: Lupara
Question Ebay kleinanzeigen Kargo ücreti piramit 14 2,525 26-02-2017 01:24
Son Yorum: piramit
  keyfi iadeler hakkında algerino85 5 422 18-02-2017 21:48
Son Yorum: algerino85
  Nerede olduğu belli olmayan kargo. fotokopi 4 593 14-02-2017 20:28
Son Yorum: fotokopi



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumu © 2013.