Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumuna Hoşgeldiniz !

Pass:


 

 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 3 Oy - Ortalama: 2.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kargo Takip ( Tracking )
Yazar Konu
shockfiyat Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-06-2012
Yorum Sayısı:   767
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
122 Mesajı, 139 Kere Beğenildi.
Yorum: #33
Cvp: RE: Kargo Takip ( Tracking )
(08-06-2012 07:44)lutfu696 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Aldığım ürünün takibi hk sorun mu var?


item No. RA324013086CN
Year 2012
Status 出口总包互封开拆
Destination Country 土耳其
Location 杭州国际
Date 2012 / 06 / 05

Fakat ptt yurt dışı kargo takip (http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif/kay...eniweb.php) şu sonuç var.

01/06/12 03:31 2012-06-01 03:31:00 Receive item from customer (Otb) Gonderi musteriden alinmistir CHINA (Yurt Disi)

E ürün 8 gün oldu ne oldu? Bide çin sitesinde ürün ayın 5 inde işlem görmüş olarak gözüküyor.Nasıl olacak şimdi?

Sorun yok, Çin'den yurtdışına sevk edilmiş...

Çin'den çıkması genelde 1 hafta sürüyo zaten
08-06-2012 14:47
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
lutfu696 Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   11-05-2012
Yorum Sayısı:   15
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #34
RE: Kargo Takip ( Tracking )
Çok teşekkür ederim.Dedim ayın 5 inde ne olmuş.Çinceyi çevirdiğimde gümrük , mühür vs çıkınca stress yaptım.
08-06-2012 20:39
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
p4ozgur Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   09-06-2012
Yorum Sayısı:   1
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #35
RE: Kargo Takip ( Tracking )
Arkadaşlar ayın 3 ünde ürün satın aldım 6 sında kargoya verildi çin den geliyor sanırım.Ben kargo detaylarını nasıl görebilirim acaba? istemem mi gerekiyor?
09-06-2012 21:44
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
akın Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   10-06-2012
Yorum Sayısı:   3
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #36
RE: Kargo Takip ( Tracking )
herkese selam arkadaşlar yeni bi ürün aldım ebaydan hongkong dan gelicek sanırım takip numarası vermiş ama burdaki tüm kargoları denedim bulamadım yardımcı olurmusunuz takip no RA418956132CN
10-06-2012 13:40
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
shockfiyat Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-06-2012
Yorum Sayısı:   767
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
122 Mesajı, 139 Kere Beğenildi.
Yorum: #37
Cvp: RE: Kargo Takip ( Tracking )
(10-06-2012 13:40)akın Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  herkese selam arkadaşlar yeni bi ürün aldım ebaydan hongkong dan gelicek sanırım takip numarası vermiş ama burdaki tüm kargoları denedim bulamadım yardımcı olurmusunuz takip no RA418956132CN

Hong Kong değil Çin'den gönderilmiş. China Post ile gönderilen paketler genellikle 2-3 gün sonra takip edilebilir duruma geliyor.Henüz bi sonuç yok ama aşağıdaki linkten arasıra deneyin.

http://www.17track.net/IndexEn.html
10-06-2012 14:54
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
akın Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   10-06-2012
Yorum Sayısı:   3
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #38
Cvp: RE: Kargo Takip ( Tracking )
(10-06-2012 14:54)shockfiyat Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(10-06-2012 13:40)akın Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  herkese selam arkadaşlar yeni bi ürün aldım ebaydan hongkong dan gelicek sanırım takip numarası vermiş ama burdaki tüm kargoları denedim bulamadım yardımcı olurmusunuz takip no RA418956132CN

Hong Kong değil Çin'den gönderilmiş. China Post ile gönderilen paketler genellikle 2-3 gün sonra takip edilebilir duruma geliyor.Henüz bi sonuç yok ama aşağıdaki linkten arasıra deneyin.

http://www.17track.net/IndexEn.html
teşekkür ederim saolun
10-06-2012 15:01
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
akın Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   10-06-2012
Yorum Sayısı:   3
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #39
RE: Kargo Takip ( Tracking )
ayın 8 ind kargoya verilmiş hala kargo takipten gözükmüyor benmi yanlış yapıyorum anlamadım heralde bizim para gitti takip no RA418956132CN
14-06-2012 12:12
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
smged Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   14-06-2012
Yorum Sayısı:   2
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #40
RE: Kargo Takip ( Tracking )
arkadaşlar merhaba internetten bi ürün aldım hongkong posta ile gönderilcegi yazıyor o siteye girgiğimde türkiyedeki ptt ye bağlanıyorum fakat bana verilen tracking nosuyla giriş yaptığımda kayıt bulunmadı diyo tracking no:30137365882 ne yapmam gerkiyor yardımcı olursanız cok sevinicem
14-06-2012 17:26
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kargo Sorunu Ceps53 1 297 27-08-2017 02:38
Son Yorum: Lupara
  USPS Kargo gecikmesi ckaracar 1 832 09-08-2017 00:22
Son Yorum: Lupara
  Kargo Hakkında Yardım! qhost 2 1,128 30-05-2017 17:34
Son Yorum: qhost
  Ozel Kargo(acil yardım) alp.aslan 9 7,062 03-03-2017 14:39
Son Yorum: Lupara
Question Ebay kleinanzeigen Kargo ücreti piramit 14 4,834 26-02-2017 01:24
Son Yorum: piramit



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumu © 2013.