Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumuna Hoşgeldiniz !

Pass:


 

 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kargom teslim edildi yazıyor ama bana gelen kargo yok
Yazar Konu
Melkor Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   23-10-2012
Yorum Sayısı:   94
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #1
Kargom teslim edildi yazıyor ama bana gelen kargo yok
Arkadaşlar yurtdışından aldığım ürün bugün kendi şehrime gelmiş ve dağıtıma çıkarılmış ve muhattaba teslim yazıyor.Arkadaşın dükkanına istedim.Birçok siparişi daha oraya istemiştim.Biraz önce aradım bana gelen paket yok dedi.Sizce bu nasıl olabilirki ? Yarın gider postaneyi kafalarına yıkarım yeminle kargomu farklı adrese vermişlerse.

Saygılar
21-01-2013 20:27
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
fixface Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-05-2012
Yorum Sayısı:   2,150
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 57
267 Mesajı, 295 Kere Beğenildi.
Yorum: #2
RE: Kargom teslim edildi yazıyor ama bana gelen kargo yok
Arkadaşın tekmi çalışıyor .
fixface, nickli kullanıcının imzası: Resim görüntüleyici
http://i61.tinypic.com/dvljdy.jpg
21-01-2013 21:10
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
Melkor Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   23-10-2012
Yorum Sayısı:   94
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #3
Cvp: RE: Kargom teslim edildi yazıyor ama bana gelen kargo yok
(21-01-2013 21:10)fixface Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Arkadaşın tekmi çalışıyor .

Hayır yanında 2 elemanı daha var ama şuana kadar hiç problem yaşamadım.Zaten onlardan biri teslim almışsa ortaya çıkmazmı neden riske girsinlerki ?
21-01-2013 21:15
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
Lupara Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-03-2011
Yorum Sayısı:   4,875
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 157
744 Mesajı, 832 Kere Beğenildi.
Yorum: #4
RE: Kargom teslim edildi yazıyor ama bana gelen kargo yok
O mahalleye bakan postacıyı bulup sormak lazım.
Lupara, nickli kullanıcının imzası: "Rabbin seni terk etmedi, sana darılmadı da..."
21-01-2013 21:23
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
Melkor Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   23-10-2012
Yorum Sayısı:   94
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #5
RE: Kargom teslim edildi yazıyor ama bana gelen kargo yok
Yarın gider postacıyıda bulur,posta şefiylede görüşürüm problem değil.Kaybolmuştur diyebilirmiyiz yada bir şekilde başına ne iş gelmiş çıkarmı ?
21-01-2013 21:25
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
Lupara Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-03-2011
Yorum Sayısı:   4,875
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 157
744 Mesajı, 832 Kere Beğenildi.
Yorum: #6
RE: Kargom teslim edildi yazıyor ama bana gelen kargo yok
Bilemeyiz,soruşturmak gerekir.
Lupara, nickli kullanıcının imzası: "Rabbin seni terk etmedi, sana darılmadı da..."
21-01-2013 21:35
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
fixface Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-05-2012
Yorum Sayısı:   2,150
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 57
267 Mesajı, 295 Kere Beğenildi.
Yorum: #7
RE: Kargom teslim edildi yazıyor ama bana gelen kargo yok
Aynen riske girmezler bi yanlışlık olmustur
fixface, nickli kullanıcının imzası: Resim görüntüleyici
http://i61.tinypic.com/dvljdy.jpg
21-01-2013 21:36
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
Melkor Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   23-10-2012
Yorum Sayısı:   94
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #8
Cvp: RE: Kargom teslim edildi yazıyor ama bana gelen kargo yok
(21-01-2013 21:36)fixface Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Aynen riske girmezler bi yanlışlık olmustur


Aynen hocam olmadı postacıyıda alır dükkana götürürüm gerekirse. Yarın gideyim neyin nesi ortaya çıkar ilk defa başıma böyle bir şey geliyor. Paket değeride 400tl.
21-01-2013 21:39
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Sad Kargom Gerimi yollanıyor anlayamadım yigitcmen 1 102 Dün 09:44
Son Yorum: tcoban
  Kargo takip (Paket sorgulama) Lupara 1,507 473,901 14-01-2017 05:02
Son Yorum: Lupara
  Ebay'e Üye Olmadan Alışveriş Sonra Kargo Takibi Nasıl Olabilir ? Radinant 1 889 16-11-2016 18:47
Son Yorum: Lupara
Smile Kargo ugur51 4 712 16-09-2016 00:31
Son Yorum: ugur51
  PTT Kargo Takip Sorunu RuLinqTR 7 1,586 10-06-2016 20:00
Son Yorum: toran_aga



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumu © 2013.