Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumuna Hoşgeldiniz !

Pass:


 

 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
paypal nakit
Yazar Konu
mavilik Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   26-11-2013
Yorum Sayısı:   11
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 2
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #1
paypal nakit
paypal nakit aldım kullanıma açtım para falan yükledim ''paypal nakit online işlemlerdende'' kartın bakiyesine falan bakılabiliyor ama alışveriş yapmaya kalkınca paypala kart olarak eklenemiyor veya paypalda sanki böyle bir kart yok ben mi kullanamadım kullananlar var mı
15-03-2014 20:11
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
sderici Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-10-2013
Yorum Sayısı:   416
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
33 Mesajı, 35 Kere Beğenildi.
Yorum: #2
RE: paypal nakit
Paypalnakit kartınıza e mail inizi tanıtıysanız böyle bir şey olmaması gerekir
15-03-2014 20:33
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
mavilik Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   26-11-2013
Yorum Sayısı:   11
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 2
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #3
RE: paypal nakit
zaten bir sürü adım yapıyorsun telefonuna bir kod geliyor ardından şifre yolluyolar tele ama alışveriş yapmam için paypalda hiç kart ekli değil paypal nakiti eklemek istiyorum uygun değil gibi bir şey diyor her şeyden öte zaten bu kartı kullanabilmek için paypal hesabı açtım ama hesapta hiç kart gözükmüyor ama paypal nakitin kendi online işlemlerinde kart tanımlı ne zaman para yüklediğim falan var ama oradan alışveriş yapılmıyor
15-03-2014 22:19
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
cemgazel Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   14-02-2013
Yorum Sayısı:   1,936
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 10
304 Mesajı, 312 Kere Beğenildi.
Yorum: #4
RE: paypal nakit
Paypaldaki bakiyenizi sadece Türkiye deki alışveriş siteleri için kullanabiliyorsunuz, yurtdışı alışveriş sitelerinden yaptığınız alışverişler paypala tanımlı karttan çekiliyor. Sizde bu yüzden alışveriş yapamıyor olabilir misiniz?
15-03-2014 23:52
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
sderici Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-10-2013
Yorum Sayısı:   416
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
33 Mesajı, 35 Kere Beğenildi.
Yorum: #5
RE: paypal nakit
Cem arkadaşım paypal nakit paypalın ya Ocak ta ya da Şubat'ta başlattığı yeni bit hizmet.Bu kart ön ödemeli PTTmatikten yükleyip aynen paypal da o paranı görebiliyorsun kartındaki bakiyeni ayrı paypalındaki bakiyeni ayrı ayrı görebiliyorsun dediğim gibi tek avantajlı ön ödemeli olması benim kredi kartını vermek istemeyen veya sanal kart çıkartmayı bilmeyen arkadaşlara ininal kart
Detayları linkten okuyabilirsin.(para alışı yok ininal da yani ger türlü bankanızın sanal kartları daha avantajlı)
ininal - internette indirimli her yerde geçerli a...
http://www.ininal.com

Üstemi paypal nakit
Alttaki ininal
16-03-2014 00:10
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
mavilik Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   26-11-2013
Yorum Sayısı:   11
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 2
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #6
RE: paypal nakit
yani başka forumlarda da benim gibi kartını tanımayamayanlar olmuş işin garibi nasıl oluyorda kendi çıkarttığın kartı tanımıyosun!! yeterli alt yapıyı oluşturamadıysan piyasaya sürme
16-03-2014 01:58
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
Admin Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   06-03-2011
Yorum Sayısı:   113
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 3
21 Mesajı, 36 Kere Beğenildi.
Yorum: #7
RE: paypal nakit
Yerinizde olsam sorunumu direk muhatabına sorardım.

Paypal Müşteri Hizmetleri Telefonu.
16-03-2014 02:05
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
Kunget Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   16-03-2014
Yorum Sayısı:   13
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 5
1 Mesajı, 1 Kere Beğenildi.
Yorum: #8
RE: paypal nakit
Bende aldım ilk başlarda yapamadım daha sonra teyitli kullanıcı olun gibi bir yazı vardı ona tıkladım kart bilgisi olarak paypal nakiti kabul etti ama daha alış veriş yapmadım
16-03-2014 19:53
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
 Beğenenler: mavilik


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  PayPal Türkiye Faaliyetlerini Durduruyor toran_aga 39 14,260 27-07-2017 16:45
Son Yorum: waterdancer
  Paypal ile ebay'dan ürün aırken kargo adresi problemi memo35izm 1 563 05-06-2017 03:37
Son Yorum: Lupara
  PayPal hesabı olmadan eBaydan geri ödemeyi nasıl alırım? rossovusal 1 560 06-05-2017 01:54
Son Yorum: Lupara
  Paypal hesabı nasıl açılır 2017 evomas 0 2,529 16-04-2017 11:18
Son Yorum: evomas
  paypal iade esconder 5 692 04-01-2017 02:57
Son Yorum: Lupara



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumu © 2013.