Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumuna Hoşgeldiniz !

Pass:


 

 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paypal olmadan satın almak, bir sorunda ne olur?
Yazar Konu
tcoban Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   01-08-2014
Yorum Sayısı:   140
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 23
3 Mesajı, 3 Kere Beğenildi.
Yorum: #17
Cvp: Paypal olmadan satın almak, bir sorunda ne olur?
(13-12-2014 02:51)piramit Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(13-12-2014 01:34)tcoban Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  evet olabilir paypal kurunun fazla olduğunu ilk defa bu konuda görmüştüm. Bankaların fazla alması olabiliyor. Örneğin şuan ki döviz kurlarına bakarsak gece yani mesai sonrası euro 2.92 görünüyor halbuki borsa 2.86 ile kapamış aradaki fark biraz fazla mesai saatlerindeki kura göre. Mesai saatinden sonra bankalar kurları satışta artırabiliyor alışda ise düşürüyor birçoğu böyle.Paypalla ödemede mesai saati dışındaoluyorsa banka ertesi günkü mesai başındaki kurdan değil gece kurundan hesaplıyor büyük ihtimal.yani bu zaten bankaların kazığı. o yüzden banka kurlarını anlık kontrol edip öyle ödeme yapın. sıkıntı büyük ihtimal bundan. o yüzden gece ödeme yapmıyorum.

Ben yanlış biliyormuşum hocam, PayPal fazla almıyor, banka fazla alıyormuş demekki, fakat yukarıda yazdığım gibi:
"Beni satıcının faturasında belirtilen para birimiyle faturalandır." ayarını yapmanız gerek yoksa fazla ödersiniz.
Bende hep o şekildeydi ayarlıydı fakat biraz fazla ücret kesiliyordu, banka kuru farkından demek yani PayPal'ın bir ilgisi yok.
Sizide yanlış yönlendirmeyim: PayPal'la alışveriş yapın sanal kart tanımlı sorun yaşamayın.

Gerçekten tam bilmiyordum bu konuyu, sanırım dalga falan geçtiğim sanıldı cevap verilmedi dalga geçen bir karaktere sahip değilim.
Herkese teşekkür ederim.

ben bugün bu ayarın bende yapılı olduğunu düşünerek ödeme yaptım zamanın kısıtıydı o an kontrol edemedim malesef sonradan kontrol ettiğimde Euroyu fazladan hesaplamış. Paypal çok uyanık davranıyor sonra giriş yaparak ayarlarımı kontrol ettiğimde ayarın doğru olmadığını gördüm birçok kişi bu şekilde haksızca ödeme yapmaya maruz bırakılıyor. Bence bu paypal denilen şirket şikayet edilmeli Tüketici Mahkemelerine. Herkes bunu nerden bilip ayar yapacak???ben 13 tl zarar ettim yazıklar olsun diyorum paypalı şikayet vara yazacağım sizde öyle yapın bu uyanıkların kazıklarını okuyanlar görsün..
16-12-2014 23:43
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
Lupara Çevrimiçi

*

Üyelik Tarihi:   08-03-2011
Yorum Sayısı:   4,858
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 157
741 Mesajı, 829 Kere Beğenildi.
Yorum: #18
RE: Paypal olmadan satın almak, bir sorunda ne olur?
Arkadaşlar, Paypal'a ilk üye olduğunuzda bu ayar standart olarak, ilk seçenek olan "Paypal'ın dönüştürme seçeneğini kullan" seçili olarak karşımıza çıkıyor. Paypal'ın döviz kuru yüksek olduğundan biz menfaatimiz gereği bu ayarı "Beni satıcının faturasında belirtilen para birimiyle faturalandır" olarak düzenliyorduk.

Biliyorsunuz yakın zamanda Paypal'da bir tasarım değişikliği oldu bu değişiklikten sonra bende fark ettim ki bu ayar ilk haline gelmiş. Mutlaka sizlerde ayarın eski halinde olup olmadığını kontrol edin.

Paypal "Dönüştürme Seçenekleri" Güncellemesi
Lupara, nickli kullanıcının imzası: "Rabbin seni terk etmedi, sana darılmadı da..."
17-12-2014 02:36
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
piramit Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   04-11-2012
Yorum Sayısı:   64
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 4
3 Mesajı, 3 Kere Beğenildi.
Yorum: #19
Cvp: Paypal olmadan satın almak, bir sorunda ne olur?
(16-12-2014 23:43)tcoban Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  ben bugün bu ayarın bende yapılı olduğunu düşünerek ödeme yaptım zamanın kısıtıydı o an kontrol edemedim malesef sonradan kontrol ettiğimde Euroyu fazladan hesaplamış. Paypal çok uyanık davranıyor sonra giriş yaparak ayarlarımı kontrol ettiğimde ayarın doğru olmadığını gördüm birçok kişi bu şekilde haksızca ödeme yapmaya maruz bırakılıyor. Bence bu paypal denilen şirket şikayet edilmeli Tüketici Mahkemelerine. Herkes bunu nerden bilip ayar yapacak???ben 13 tl zarar ettim yazıklar olsun diyorum paypalı şikayet vara yazacağım sizde öyle yapın bu uyanıkların kazıklarını okuyanlar görsün..

Ahh hocam size sormuştum o seçenek ayarlı mı diye keşke kontrol etseydiniz, hatta ödeme yaparken PayPal'a girişte "Bilgilerinizi inceleyin" kısmından "Diğer Dönüştürme Seçenekleri" kısmından kontrol edip, değiştirebilirdiniz.
Benim durum farklı hocam, ilk alışverişimden beri o ayar seçili bende, bir kere ayarlandı mı değişmiyor zaten fakat ben ödeme sırasında yukarıda yazdığım kısımdan bakıyorum gene. Benden fazla kısmı banka alıyordu, zaten o bankayı değiştirdim, HSBC Bankası'na geçtim onda daPayPal bloke olmuş kullanamadım şimdi Enpara'yı tanımladım denedim o günkü kurdan aldı fazla almadı.
Zaten ayarlanmadıysa TL olarak gözüküyordu , TL olarak gözüküyorsa ayarlanmalıydı.
PayPal bu ayarı default olarak yapmış isterseniz durumu PayPal'a mail olarak yazın 24 saat geçmeden cevap veriyorlar.
Geçmiş olsun.

(17-12-2014 02:36)Lupara Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Arkadaşlar, Paypal'a ilk üye olduğunuzda bu ayar standart olarak, ilk seçenek olan "Paypal'ın dönüştürme seçeneğini kullan" seçili olarak karşımıza çıkıyor. Paypal'ın döviz kuru yüksek olduğundan biz menfaatimiz gereği bu ayarı "Beni satıcının faturasında belirtilen para birimiyle faturalandır" olarak düzenliyorduk.

Biliyorsunuz yakın zamanda Paypal'da bir tasarım değişikliği oldu bu değişiklikten sonra bende fark ettim ki bu ayar ilk haline gelmiş. Mutlaka sizlerde ayarın eski halinde olup olmadığını kontrol edin.

Paypal "Dönüştürme Seçenekleri" Güncellemesi

Teşekkürler.

Benim durum farklıydı, benim sorunum PayPal'la değil bankadaymış.
Benim ayarlar doğru yani,isterseniz başlığı düzenleyebilirsiniz yanlış yönlendirme olmasın, PayPal ayarlar doğru olduğu sürece fazla ücret almıyor,ben yanlış biliyormuşum o yüzden PayPal kullanmamayı düşünüyordum fakat yanlış biliyormuşum.
17-12-2014 18:37
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Paypal ve İninal ugur51 2 292 21-11-2016 12:50
Son Yorum: tcoban
Information Paypay olmadan Ebay'den alışveriş nasıl yapılır? gothic_coder 8 5,474 20-09-2016 02:14
Son Yorum: waterdancer
  PayPal Türkiye Faaliyetlerini Durduruyor toran_aga 37 8,143 14-09-2016 01:36
Son Yorum: megalanya
Question PayPal Ödeme sorunu-Ebay HayvanBey 6 1,521 25-08-2016 13:20
Son Yorum: olley
  Paypal ödeme yardim chagdash1 3 831 02-06-2016 21:12
Son Yorum: Lupara



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumu © 2013.