Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumuna Hoşgeldiniz !

Pass:


 

 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Son zamanlarda kargolardaki gecikmeler hakkında
Yazar Konu
waradmiral Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-02-2013
Yorum Sayısı:   24
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #1
Son zamanlarda kargolardaki gecikmeler hakkında
Merhaba arkadaşlar, son zamanlarda çin ve hongkong posttaki gecikmeler ve ptt ekranındaki güncelleme sorunları ile ilgili bilgisi olan olan varmıdır. Benin çin postası ile kargoların en geç 12-15 günde elimde olurdu fakat artık durum farklı. Hongkong post tada aynı sıkıntıların olduğunu paylaşıyorlar arkadaşlar. Hatta bazıları paketlerinin uçak değil gemi ile geldiği için bukadar uzadığını söylüyor. Bunu neye dayanarak söylüyorlar bilmiyorum. Bunun uçak yada gemi ilemi çıkıp çıkmadığını kontrol edebileceğimiz bir mekanizma varmıdır? Ayrıca aşağıda yoldaki iki paketimin son durumları mevcut. 3 gün ara ile çıkmalarına rağmen, en son kargoya verilen yurtdışına çıkış yaptı olarak görülüyor fakat ilk çıkan halen çinde. Bunun sebebi nedir?

item No. Year Status Location Destination Country Date
RA676110268CN 2013 Collection 36202800 TR 20130410 1514
RA676110268CN 2013 Opening 36104800 TR 20130411 1623
RA676110268CN 2013 Dispatching 36104800 TR 20130411 1639

bu yukarıdaki paketim ayın onunda teslim edilmiş fakat halen çıkış yapmamış olarak gözüküyor.

RA450650194CN 2013 Collection 36202800 TR 20130413 1339
RA450650194CN 2013 Opening 36104800 TR 20130415 1347
RA450650194CN 2013 Dispatching 36104800 TR 20130415 1642
RA450650194CN 2013 Departure from outward office of exchange 10010200 TR 20130418 0823

bu gönderim ise daha sonra kargoya teslim edilmesine rağmen yurtdışına çıkışı yapıldı. ama ilginç olan ptt ekranına bu yansımadı. Halen gönderi müşteriden alındı şeklinde gözüküyor.

Benim durumumda olan başka arkadaşlar var onlarda anlamış değil durumun sebebini. Bilen yada fikri olan cevap verirse sevinirim.
24-04-2013 12:40
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
fixface Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   08-05-2012
Yorum Sayısı:   2,150
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 57
267 Mesajı, 295 Kere Beğenildi.
Yorum: #2
RE: Son zamanlarda kargolardaki gecikmeler hakkında
Türkiyeye geldiğinde sisteme yansıyacaktır.
fixface, nickli kullanıcının imzası: Resim görüntüleyici
http://i61.tinypic.com/dvljdy.jpg
24-04-2013 12:48
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
cemgazel Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   14-02-2013
Yorum Sayısı:   1,935
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 10
303 Mesajı, 311 Kere Beğenildi.
Yorum: #3
RE: Son zamanlarda kargolardaki gecikmeler hakkında
çinden gelen paketler öncelikle başkent pekin e geliyor diğer şehilerden..sonrada frankfurt aktarmalı türkiyeye geliyor..
onun içinde geliş süreleri uzuyor...
maalesef 1 ayı buluyor kayıtlı postaların elimize ulaşması...
24-04-2013 12:55
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
waradmiral Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-02-2013
Yorum Sayısı:   24
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #4
RE: Son zamanlarda kargolardaki gecikmeler hakkında
daha önceki tüm gönderilerim aynı gün içerisinde ptt ekranına yansıyordu. aslında önemli olan yansıma değilde gecikmenin sebebi. gerçekten gemi ile gönderilmiş olma ihtimali varmıdır acaba. çinden uçakla 6 günde normal şartlarda şimdiye dek gelirdi diye düşünüyordum. çünkü daha öncekiler 2-3 gün içerisinde yurda ulaşmıştı. bunu daha önceki 20 ye yakın alışverişime dayanarak söylüyorum. ilkkez bukadar gecikince garipsedim açıkcası.
24-04-2013 12:58
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
xxasaxx Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   18-04-2013
Yorum Sayısı:   15
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #5
Cvp: Son zamanlarda kargolardaki gecikmeler hakkında
siz yine iyisiniz benim APC kargodan takipsiz geliyormuş Sad ne yapmam gerekir acaba Nk ile başlayan bi kod var elimde ama sorgulama için yetersiz
24-04-2013 13:05
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
waradmiral Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-02-2013
Yorum Sayısı:   24
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #6
Cvp: Son zamanlarda kargolardaki gecikmeler hakkında
(24-04-2013 13:05)xxasaxx Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  siz yine iyisiniz benim APC kargodan takipsiz geliyormuş Sad ne yapmam gerekir acaba Nk ile başlayan bi kod var elimde ama sorgulama için yetersiz

takipsiz ise bekliceksin hocam mecburen, paypal ile ödeme yaptıysan 45 günlük hakkını kaybetme yeter. en azından itiraz edersin dispute açıp.
24-04-2013 13:10
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
xxasaxx Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   18-04-2013
Yorum Sayısı:   15
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #7
Cvp: Son zamanlarda kargolardaki gecikmeler hakkında
(24-04-2013 13:10)waradmiral Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(24-04-2013 13:05)xxasaxx Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  siz yine iyisiniz benim APC kargodan takipsiz geliyormuş Sad ne yapmam gerekir acaba Nk ile başlayan bi kod var elimde ama sorgulama için yetersiz

takipsiz ise bekliceksin hocam mecburen, paypal ile ödeme yaptıysan 45 günlük hakkını kaybetme yeter. en azından itiraz edersin dispute açıp.


daha ayın 18inde verdim siparişi adam %99 feedbacki var hani diyorum ki bi onbeş gün geçince sorabileceğim bi yer bi kurum ptt falan nerye sorabilirim
24-04-2013 13:12
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla
waradmiral Çevrimdışı

*

Üyelik Tarihi:   07-02-2013
Yorum Sayısı:   24
Uyarı Puanı:
Beğeniler: 0
0 Mesajı, 0 Kere Beğenildi.
Yorum: #8
Cvp: Son zamanlarda kargolardaki gecikmeler hakkında
(24-04-2013 13:12)xxasaxx Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(24-04-2013 13:10)waradmiral Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(24-04-2013 13:05)xxasaxx Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  siz yine iyisiniz benim APC kargodan takipsiz geliyormuş Sad ne yapmam gerekir acaba Nk ile başlayan bi kod var elimde ama sorgulama için yetersiz

takipsiz ise bekliceksin hocam mecburen, paypal ile ödeme yaptıysan 45 günlük hakkını kaybetme yeter. en azından itiraz edersin dispute açıp.


daha ayın 18inde verdim siparişi adam %99 feedbacki var hani diyorum ki bi onbeş gün geçince sorabileceğim bi yer bi kurum ptt falan nerye sorabilirim

bu ayın 18 inde aldıysan zaten daha çok yeni, panik yapmana gerek yok bekliyeceksin. onun dışında takipsiz ise yapacak bişey yok takip etmen için. 45 günü geçirme ve bekle. bu iş sabır işi.
24-04-2013 13:16
Tüm Mesajlarına Bak Alıntı ile Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Aynı ürünü 1 den fazla sipariş etme ve Ticari anlamda kazanç hakkında... ugurx1 2 492 17-04-2016 00:41
Son Yorum: Lupara
  first class mail intl hakkında soru hasangulcn 7 1,730 13-04-2016 07:52
Son Yorum: mertzy
  damga vergisi hakkinda saman1458 2 586 18-12-2015 10:33
Son Yorum: saman1458
  Economy İnt Ship hakkında saman1458 3 810 12-12-2015 23:13
Son Yorum: Lupara
  Merhabalar ebay free shipping hakkinda Matthew Micheal 3 1,001 10-08-2015 01:50
Son Yorum: Lupara



Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Ebay Forum | Yurtdışı Alışveriş Forumu © 2013.